Reclamatii trasnite la OPC
“Doar două lucruri sunt infinite, universul şi prostia umană, însă nu sunt sigur despre primul.” Albert Einstein.
Cand citesti articole de genul celor de mai jos, imediat constientizezi ca Einstein avea mare dreptate.
“Un constănţean a reclamat, zilele trecute, la Protecţia Consumatorilor, un inel vibrator pentru penis pe care îl cumpărase dintr-un supermarket. El s-a plâns că, atunci când l-a folosit, bateria jucăriei sexuale a cedat înaintea celor 20 de minute “promise” pe ambalaj. În urma reclamaţiei, constănţeanul a primit banii înapoi pe produs.”- articol Libertatea.
“Potrivit inspectorilor, un bărbat a fost nemulţumită de parfumul cu feromoni cumpărat, deoarece la utilizare nu a produs, asupra partenerei, efectul aşteptat. Un alt reclamant, student, s-a adresat inspectorilor OPC deoarece în timpul utilizării prezervativului, acesta “a luat aer”, iar partenera a rămas însărcinată. Un alt bucureştean a solicitat înlocuirea păpuşii gonflabile, blonde, cu una roşcată. Şi reprezentantul firmei i-a şocat pe inspectorii care la prezentarea cazului au aflat că acesta refuză înlocuirea pe motiv că păpuşa a fost violată. O femeie a reclamat lucrarea funerară comandată, deoarece faţa îngeraşului i se părea prea tristă.”- sursa Brasovul Tau.
Ma intreb cum a dovedit constanteanul ca jucaria sexuala a cedat inainte de “termenul de valabilitate”? A filmat si cronometrat actul si s-a dus cu filmuletul la OPC? Sau poate intentiile lui erau sa-si prezinte propriul sau “produs” si nu gasea metoda de promovare!!!!??? De fapt o fi totul cu substrat si nu e tocmai prostie omeneasca, ci inteligenta pura!!!????
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu