buton-messenger {margin-top:15px; font-size:11px; line-height:18px;}

Despre mine

Meniu

Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 martie 2011

Batrani si nelinistiti - Prima Tv

Săptămâna trecută butonam telecomanda plictisit până când am ajuns pe Prima Tv unde mi-a atras atenţia o bătrână care povestea ceva de noul ei iubit care o vrea virgină. Iniţial am crezut că e o altă făcătură din asta gen “Fata lu’ Tata”, ” Soacra lu’ nustiucine” chestii din astea. Abia 1 min mai târziu am văzut că de fapt este o filmare cu camera ascunsă şi că “baba” jucase chiar bine. Am mai prins încă vreo 10 min. în care chiar m-am distrat. Mi se pare foarte tare ideea cu bătrânii şi e una dintre cele mai bune emisiuni cu camera ascunsă făcută la noi. Pe site-ul Prima Tv spune aşa:

In fiecare marţi seara, de la ora 20.30, Prima TV a programat 30 de minute de show filmat cu camera ascunsă, “Bătrâni şi neliniştiţi”.




PARTEA 2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu