buton-messenger {margin-top:15px; font-size:11px; line-height:18px;}

Despre mine

Meniu

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 26 februarie 2011

Bancuri

Dupa 25 de ani de casatorie, intr-o zi mi-am privit sotia si i-am spus:
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14` alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare, un TV color cu plasma. Dar dorm acum cu o femeie de 50 de ani. Draga mea, cred ca avem o problema!
Sotia mea fiind o femeie inteleapta, mi-a spus:
- Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani, ca eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea...

* * *

Bancuri Noi

... inainte de o partida de sex ne ajutam reciproc sa ne dezbracam.
Dupa sex, ne imbracam singuri.
Morala: In viata nimeni nu te ajuta dupa ce ai fost f...!

* * *

I: Cum se numeste o secretara blonda lasata insarcinata de seful ei?
R: Boss...umflata!

* * *

Doctorul schiorului după accident:
- Am doua veşti: una bună şi una rea. Pe care vrei să o auzi prima?
- Pe cea rea.
- A trebuit să-ţi amputăm un picior.
- Şi cea bună?
- Am reuşit să-ţi vindem clăparii…

* * *

Vine un tip la doctor:
- Dom’le doctor, iata care e problema mea… In fiecare seara visez ca se apropie de mine doua fete superbe, se dezbraca incetisor, se vara la mine in pat, incep sa imi faca sex oral… iar eu, sa vedeti, le imbrancesc, le dau la o parte cu mainile si atunci ma trezesc in sudori ca dintr-un cosmar…
- Si ce vreti sa va fac? intreba nepasator doctorul.
- Va rog.. amputati-mi bratele.

* * *

Nikita e atat de grasa incat a fost botezata intr-o piscina...

* * *

O femeie juca la cazino, fara sa aiba prea mult noroc. Ramasa cu doar 100$, a inceput sa se vaite:
- O, Doamne, ce ma fac acum?
Un domn de langa ea ii sugera sa joace la ruleta si sa parieze pe varsta ei, apoi pleca la bar. Dupa cateva momente, vede agitatie la ruleta, si se repede sa vada ce s-a intamplat.
Doamna era intinsa pe jos, iar crupierul incerca sa o faca sa-si revina. Cand domnul a intrebat ce s-a intamplat, crupierul i-a raspuns:
- A pariat pe 29, iar cand bila s-a oprit pe 36, a lesinat!

* * *

Două fete îsi povestesc peripetiile de la autostop. Una dintre ele spune: ·
– Toti soferii sunt la fel!
– După părerea mea, nu sunt toti la fel. Mai sunt si care se împotrivesc…

* * *

Bancuri Noi

- Maine este nunta noastra de argint. Nu facem si noi o petrecere, nu taiem porcul?
- Pe bune? Dar ce? El ce vina are?

* * *

Sotul:
- Am fost la spital si mi-au facut o radiografi la cap si nu mi-au gasit nimic.
Sotia:
- Da ? Si tu sperai sa-ti gaseasca ceva ?

* * *

Se zice ca la p...a au lucrat 5 oameni:
Primul care a lucrat la p...a a fost arhitectul, dar nu a lucrat prea bine pentru ca a asezat-o langa cur si pute.
Al 2-lea care a lucrat la p...a a fost blanarul, dar nici el nu a lucrat prea bine pentru ca a pus-o cu blana in-afara si transpira.
Al 3-lea care a lucrat la p...a a fost instalatorul, dar nici el nu a lucrat prea bine pentru ca a pus-o cu gura in jos si totdeauna curge.
Al 4-lea care a lucrat la p...a a fost lacatusul, dar nici el nu a lucrat prea bine pentru ca i se potriveste orice cheie.
Al 5-lea care a lucrat la p...a a fost dulgherul, el a lucrat cel mai bine pentru ca nu zgarie la limba.

* * *

Pregatindu-se pentru celebrarea casatoriei unei campioane de atletism, ofiterul starii civile se adreseaza unui tanar foarte elegant imbracat, care se afla la intreare:
- D-voastra sunteti logodnicul?
- Din pacate, nu. Eu am fost eleminat in semifinale.

* * *

- E frumos vitorul tau sot?
- Sotul deloc, dar viitorul alaturi de el, da.

* * *

Un patron de farmacie intra in unitate si, vazand un tip rezemat de perete, il intreaba pe vanzator:
– Ce-i cu tipul ala? Ce are?
Vanzatorul:
– A venit sa-i dau ceva pentru raceala si pentru tuse, dar n-am gasit siropul de tuse, asa ca i-am dat o sticla de laxativ…
Patronul:
– Esti tampit!?! Cum sa-i dai laxativ pentru tuse??!!
Vanzatorul:
– OOO! Uita-te la el. Ii este frica sa mai tuseasca.

* * *

Bancuri Noi

- Sotia mea m-a facut sa cred in religie.
- Da? Cum asa?
- Inainte de casatorie nu credeam ca exista iad.

* * *

La tribunal.
Judecatorul :
- De ce ai comis toate delictele folosind nume false?
- N-am vrut sa-mi patez numele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu