buton-messenger {margin-top:15px; font-size:11px; line-height:18px;}

Despre mine

Meniu

Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 octombrie 2010

Sex pe silent



Ei bine, folosindu-mă de această ecuaţie sănătoasă şi care nu lasă loc de echivoc vreau să-mi orânduiesc şi eu viaţa, acum că am învăţat-o.

Astfel: mie de acum încolo îmi displac în proporţie de 90% familiile care mai fac şniţele neînţelegând că într-o lume ideală pané înseamnă cu pesmet, conform indicaţiilor clare oferite de Dicţionarul Explicativ Român Online.

Trebuie să se înţeleagă foarte limpede că şniţelele fără pesmet, doar în făină şi ou, sunt prea uleioase proaspete, scoase din tigaie şi nu se scurg, respectiv umede şi scofâlcite odată ce s-au răcit; practic, în ambele cazuri, nu sunt nimic mai mult decât exteriorul greţos de la bundáskenyér, peste nişte carne. Care bundás kenyér are pâine, justificând omleta construită în jurul lui, făcându-l bun, pe lângă şniţelul fără pesmet, pe care l-am determinat mai sus ca fiind de căcat. Şi să nu omit – şniţelele făcute crocante prin fulgi de porumb sunt un fals!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu